Gratuit: M.I.A. este însărcinată

PITCHFORK MEDIA | M.I.A. a confirmat că este însărcinată pentru prima dată.
Zvonul unei posibile sarcini a solistei, al cărei nume real este Mathangi Arulpragasam, a apărut pe data de 11 octombrie 2008, când aceasta a susţinut un recital în New York/SUA.
Într-un interviu acordat pentru Pitchfork Media, M.I.A. a spus: „Creez un copil”.
Ea a mai spus că se va căsători cu solistul şi chiatristul trupei The Exit, Benjamin Brewer, şi îşi dorea acest lucru înainte de a rămâne însărcinată.
„Mai întâi m-am logodit şi abia apoi am rămas însărcinată. Când am aflat că sunt însărcinată piesa „Paper Planes” era printre primele zece în topul iTunes. Mi s-a părut că toate planurile mele au zburat pe geam. Simt ca şi cum aş avea doi copii. Asta este o lecţie… nu poţi să îţi faci planuri”, a spus M.I.A.
Ea lucrează acum la un nou album, succesorul lui „Kala”, dar spune că mai întâi trebuie să rezolve câteva probleme de familie: „Trebuie să dau o tură pe la toţi şi să le arăt burtica”.


About this entry