Gratuit: Elton John va efectua un turneu alături de Billy Joel

GQ | Sir Elton John intenţionează să realizeze un turneu alături de Billy Joel în cursul anului viitor (2009).
Cei doi solişti au mai cântat împreună cu diferite ocazii, ca de exemplu în cadrul seriei de concerte ‘Face To Face’.
Ultima dată când cei doi au efectuat un turneu comun a fost în anul 2002, înainte ca Elton John să semneze un contract pentru a concerta la ‘Caesars Palace’ din Las Vegas/Nevada/SUA.
„Îmi place să cânt pe scenă. Niciodată nu mi-a plăcut să cânt mai mult ca acum. Voi susţine câteva concerte cu trupa mea, apoi alte şase numai eu, iar apoi mă voi întoarce în Vegas pentru a face un spectacol diferit de tot ceea ce am realizat până acum, apoi plec din nou în turneu cu Billy Joel, anul viitor. Apoi poate că voi merge în turneu şi cu Ray Cooper şi nu mai spun că am în plan şi ceva cu o orchestră. Deci sunt şase tipuri de spectacole pe care pot să le fac. Îmi place foarte mult”, a declarat Elton John pentru revista GQ.


About this entry