Gratuit: Duffy cu părul de foc

WENN | Duffy a fost pe punctul de a-şi da foc, după ce săptămâna trecută, pe când se afla un concert al trupei Coldplay, şi-a aprins din greşeală părul.
Tânăra solistă a cântat în deschiderea recitalului celor de la Coldplay din Cleveland/Ohio/SUA, dar la un moment dat părul ei a luat fost de la o lumânare aprinsă în cabina ei de schimb.
„Eram în cabina de schimb şi era o atmosferă interesantă, cu muzică şi lumânări. Cântam pe un stadion uriaş. În cabină aveam lumină puternică […] dar eu mi-am zis să schimb ceva. Am stins lumina şi am aprins o lumânare. Când a început să se topească m-am speriat şi am suflat în ea. O şuviţă din părul meu a luat foc”, spus Duffy.
Situaţia a devenit mai interesantă în momentul în care a apărut Chris Martin, solistul trupei Coldplay.
„Chiar atunci venea şi Chris să mă salute. Nu făcusem cunoştinţă înainte, iar întreaga încăpere mirosea a păr ars. Cineva a venit să mă întrebe dacă prepar pui. Vă imaginaţi cum ar fi fost dacă aş fi luat foc cu totul? Un coşmar. Sinceră să fiu, vedeam în faţa ochilor firul vieţii mele”, a conchis Duffy.


About this entry