Girls Aloud – Out Of Control

GIRLS ALOUD
Out Of Control
(Polydor/Universal)
http://www.GirlsAloud.co.uk

girls-aloud-out-of-controlStăteam zilele trecute şi mă gândeam cât mai poate rezista un grup de fete ca Girls Aloud.
Asta numai pentru că am primit un nou album din partea lor.
Evident că am pierdut şirul lansărilor, aşa că m-am documentat, este al cincilea album din partea fetelor.
Dumnezeule! Eu nu le dădeam nici măcar trei, dar surprize sunt la tot pasul.
Noul album Girls Aloud se numeşte „Out Of Control”.
Sunt sigur că nu doar mie mi se pare că acest album este puţin diferit.
Asta mai ales dacă asculţi primul extras pe single, piesa „The Promise”. Cred că piesa a ajuns pe primul loc în Marea Britanie doar din inerţie, la fel cum nu ar trebui să fie o surpriză dacă 3rei Sud Est (dacă mai există) ajung pe primul loc în Romanian Top 100.
Ceva mai bine sună piesa „Love Is Pain”, dar şi „Revolution In The Head”.
E amuzant să asculţi o piesă ca „Miss You Bow Wow”, dar mai întâi trebuie să îi înţelegi mesajul.
Strică piesajul piese ca „Live In The Country” şi „Fix Me Up”.
Mai pe scurt, „Out Of Control” este un alt album creat de Miranda Cooper şi Brian Higgins, cunoscuţi mai bine ca Xenomania.
Din păcate nu este chiar cel mai bun Girls Aloud pe care l-am auzit vreodată.
De fapt, să fiu sincer… speram la mai mult. Poate data viitoare…


About this entry