Beyonce – I Am… Sasha Fierce

BEYONCE KNOWLES
I Am… Sasha Fierce
(Columbia/SonyBMG)
http://www.BeyonceOnline.com

beyonce-i-amBeyonce Knowles loveşte din nou! De fapt a lovit deja şi a făcut-o cu putere. A debutat pe primul loc în clasamentul din Statele Unite ale Americii cu noul ei album, intitulat „I Am… Sasha Fierce”. Cum ai zis?!
OK! Este cel puţin surprinzător titlul acestui material, dar mai interesantă este explicaţia pe care o dă chiar Beyonce.
Ea spune că Sasha Fierce este de fapt tot ea, dar în momentul în care urcă pe scenă. Vorba aia, ‘credeam că am dat bani să o văd pe Beyonce’.
Mă rog, nu este singura solistă cu astfel de ‘probleme’. S-a văzut şi la case mai mari, ca de exemplu Mariah Carey, a cărei a doua personalitate este Mimi (vezi albumul „The Encipation Of Mimi”).
Dacă ar fi să dau un verdict, atunci aş spune că atunci când ai o personalitate multiplă scoţi un album foarte bun.
Aşa s-a întâmplat şi în cazul lui Mariah Carey, aşa se întâmplă şi în cazul lui Beyonce.
Dacă te aştepţi la un album ‘fioros’ (=fierce) o să ai cea mai mare surpriză din viaţa ta.
„I Am… Sasha Fierce” este cel de-al treilea album solo din partea fostei componente a grupului Destiny’s Child şi a fost edidat în două părţi, sau mai exact două discuri.
Primul disc prezintă o Beyonce romantică, vulnerabilă, iar cel de-al doilea o prezintă mai agresivă şi mă rog… îndârjită, dar nu peste măsură.
Este un album mai pop decât m-aş fi aşteptat.
Ca să îţi faci o idee despre cele două discuri este suficient să asculţi primele doua single-uri, „If I Were A Boy” şi „Single Ladies (Put A Ring On It)”.
N-am să te plictisesc prea mult cu fiecare piesă în parte pentru că este mai bine să le asculţi chiar tu.
Voi menţiona doar că cele mai bune piese de album mi se par „If I Were A Boy”, care este de fapt un cover, şi „Radio”, care ar fi păcat să nu iasă ca single. De multe ori am senzaţia ca de fapt cântă Shakira. Poate ar trebui să las iPod-ul deoparte. [ascultă promo cut „Radio”]
Alte piese bune sunt „Halo”, „Disappear”, „Single Ladies”, „Hello” şi „Scared Of Lonely”, ultimele două de pe versiunea Deluxe.
Nu sună rău nici „Satellites”, „Sweet Dreams”, „Smash Into You” şi „Ego”. Din nou, ultimele două sunt numai pe versiunea Deluxe.
În schimb nu m-au impresionat „Broken-Hearted Girl”, „Ave Maria”, „Diva”, despre care se spune că va fi noul single, „Video Phone” şi „That’s Why You’re Beautiful”, toate de pe versiunea standard.
Pe general este un album foarte bun şi merită să îl ai în original în colecţie.


About this entry